Fly Away
Home About Stuffs Twitter Facebook Follow Dash

owner


" I just wanna fly away with my friend from all the bitch for a while "

Soulmate

tagboard


Ask Me




Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Kem Pecutan Timss .
Jumaat, 24 Oktober 2014 • 10:48 PTG • 0 comments



Timss ? Trends in International Mathematic And Science Study . Kelas aku terpilih untuk jdi Timss Warrior. Warrior lah sangat kan ? --' Eh ingat best sangat ke dpt timss ? Takk tak tak. Best tu mmg best. tpi..
Exam tu susah tau ! Kena blajar luar dri silibus . Silibus form 3 , form 4 form 5 . Ada tu yg mmg xde dlm silibus semua tingkatan. Nak kena ingat tu ingat ni. ingat otak aku ni apa ? . Eh eh xbaik merungut. Setiap Petang ada je kelas . setiap kli xde cikgu mesti ada je cikgu timss masuk untuk ajar timss. nk nangis akuu woii. sengsaraaa. 28 oktober ni Exam sebenar . Doakan Aku dgn kwn-II aku dpat buat yg terbaik. nk jugak kan bangggakan nma Sahut ni. Yg untungnya kalau dpt jdi Wakil sekolah untuk timss ni dpt baju dgn dpt pergi kem je. Yg lebih untung dpt belajar lebih awal dri org lain. nanti bila dh masuk form 3 4 5 xdelah tercengang sngt kan , sbb dh thu asas dia. Lol. ni dah lri dri tajuk ni hah. Haha. Hajat aku nk crita pasal Kem timss. 

Tarikh dia aku xingat lah.Kem Pecutan Timss ni dekat Anggulia beach Resort. Ya Allah Tempat tu bapakk cantik nya. Ada pantai bagai. Sumpah Arh cantik gilaa ~~~Rinduu nk lepak tepi pantai dngn budak laki . 
Rindu Weh Pantai Angguliaa . nk nangis dh nii :'( 

Kem Timss ni Jadual dia xpdt Sangat. Kitorang Start kelas pukul 8.30 pagi. sumpah best lepak dlam bilik dulu sebelum pergi kelas. Yg best nya dpt jumpa bdak skolah laen . Bdak semerdu, sesma, Mrsm KT, Durian Guling, Brains . Tu je yg aku ingat. Maaf ye skolah-II lain. Otak Aku ni xmampu nak ingat bnyk sgt . Rindu Bae :* Haha. see? betapa gatal nyaa Farah . Haha. Eh saja-II je Tu. 
Betapa xde kerjanyaa bdk sahut ni. Kasut pon nk ambik gmbr jgk. Eh suka Hati kitorang lah ~

Rindu Dewan Angullia . Rindu Nak berpanasan dlm dewan tu. Air-cond ada mcm xde jee. mna tak nyaa. bdk yg duduk dlm dewan tu ramai kot. padat dewan.


Taktau knapa aku berkenan sangat dengan gmbr ni . 




Aku taktauu lah kenapa makcik-II ni semua gedik sangat. haha


Sahut ~~




Bdak Semerdu dkat blakang. Rindu ~ Rindu Bae Semerdu 


Teringat bdak sahut nii


Sumpah Pemandangan dekat sini cantik Gila Nk matiii.




Shafiq dgn Aimie tgh buat Eksperimen .












At night With them <3












Tu je Kot. Aku kan pemalas :D 

Timss Warrior,
Bdak  Sahut yg Rindukan Angullia.

























0 Ulasan:


|